Utemöbler med leverans först den 24maj.

Hej!
Jag ska köpa er fina matgrupp Amelia till min nyinköpta gård i närheten av Kalmar dit jag flyttar den 24 maj.Jag skulle vilja ha leverans just den dagen, alltså först den 24 maj och är lite orolig att den hinner ta slut, ska även ha dom blåa dynorna Milano till och även några solstolar med dynor.
Kan jag köpa direkt av er eftersom EM möbler i Kalmar har inte denna grupp.
Hos Furniturebox finns Amelia med 8 stolar och 6 stolar till olika priser, är det samma grupp?
Jag har så många frågor, kan ni inte ringa mig under dagen på 0703353522.

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar

Annemo Sundman

Kommentarer

  • Vad roligt att du är intresserad av en Hillerstorp-möbel! Önskar ni handla direkt genom oss gör ni det via vår webshop, www.hillerstorp.se. Där presenteras all produktinformation, lagerstatus och beräknade inleveranser. Produkterna är beställningsbara när de finns i lager hos oss. När en beställning är gjord skickas den ifrån vårt lager inom 1-3 arbetsdagar. Vi erbjuder dessvärre inga garantisändningar, och kan därmed inte garantera tid och datum för när varorna levereras. Det stämmer att Furniturebox är en återförsäljare till oss, och det är möjligt att de erbjuder tidsbokade sändningar. Det bästa är om ni hör med dem direkt.
    Amanda