Utemöbler Cafe

Vi önskar köpa utemöbler till våran servering.
Har vi på Ica något avtal med er?
Vi önskar köpa Näsby Cafébord 3 stora o 5 små svarta och eventuellt någon passande stapelbar stol om ni har?
Vad blir det för pris på dessa
Mathias Fernqvist

Kommentarer

  • Vi ber att få hänvisa till vår hemsida, men kan tipsa om att café stolen Äppelhed (som finns i 2 olika färger) är stapelbara och passar utmärkt till Näsby cafébord.
    Adam
  • Tack för svar på ena frågan.
    Frågade också om vi på ICA har något rabattavtal med er?
    Mathias Fernqvist
  • Nej, vårt avtal med ICA är uppsagt sedan några år tillbaka.
    Adam