Utemöbel

Köpte en möbelgrupp för några år sedan betsad med en kulör som hette kanel. Plötsligt rasar färgen/lasyren/betsen bort. Var kan jag få tag i bets/lasyr som ni använde vid tillverkningen av möbelgruppdn?
Mats Johansson

Kommentarer

  • Ni hittar skötselråd för våra laserade möbler här nedan. Vi har inte längre kanellasyr i vårt sortimentet. Ni kan kontakta en färgbutik så kan de bryta fram en liknande nyans till er.

    Tommy