Utemöbel Solvik

Ingen fråga. Bara ett påpekande för er produktion. Köpte ovanstående möbel via Bygghemma. Vid montering upptäckte jag att hålen för S61025 i en fåtöljerna i inte var djupa nog. Trodde först att det bara var skräp i hålet och knackade till med hammare, varvid "regeln" sprack i ändan. Efter limning fick jag borra ur alla fyra hålen för denna detalj i ryggstödet. Det knepiga var ju att alla andra motsvarande hål var utan bekymmer-
Lars Uno Olausson

Kommentarer

  • Hej Lars Uno! Så ska det absolut inte vara. Tack för att du hörde av dig, jag ska ta detta direkt med vår kvalitetschef.
    Tommy
  • Går det att justera benhöjden på hamtonfåtöljen på något sätt?
    Bert Widlund
  • Nej, det gör det dessvärre inte.
    Adam