utekök/vask

Jag hittar ingen. info hur kranen kopplas till vattnet och vart vattnet ska ta vägen från vasken. Vad finns under vasken? Går inte se någonstans vad som finns bakom ”luckan” under vasken.
Jeanette

Kommentarer

  • Hej, vattnet kopplas med vanlig snabbkoppling till vattenslang/trädgårdsslang. Under vasken kan du ställa en hink som samlar upp vattnet, alternativt koppla in en slang som leder undan vattnet till närmaste trädgårdsland eller dike.
    Tommy