Underhåll furubord Valletta

Hej ,
Vi har ett grålaserat utebord Valletta med artikelnummer 6822090. Det är alldeles stickigt och torrt typ. Hur behandlar man det? Ska det slipas först? Vi vill ha kvar samma färg.
Hans Eriksson

Kommentarer

  • Bordsskivan är borstad och har därmed en räfflad yta.

    Vår ytbehandlingsprocess går till genom att vi först lägger ett lager med vit färg, och sedan ett lager med grå färg. Därefter slipar/borstar vi så att den ljusare nyansen träder fram. Därmed är det en svår process att utföra.

    Amanda