Tvättråd

Hej, vi har detta möbelöverdraget. Går det att tvätta i maskin nu inför vintern när det ska vikas ihop och läggas undan?
https://www.hillerstorp.se/sortiment/tillbehor/mobelskydd/mobelskydd-200-70x265-70x68-cm--942026

Tobias Stenkula

Kommentarer

  • Vi rekommenderar ej att tvätta möbelöverdraget i maskin, utan rengör för hand med ett milt rengöringsmedel och en svamp.
    Amanda
  • Gjelder detta al typ av Möbelöverdrag
    Tor S
  • God dag Tor,

    Ja detta gäller alla möbelöverdrag.

    Ha en härlig dag,
    Bertil