Tvättråd möbelskydd

Hej. Kan man tvätta möbelskyddet i tvättmaskinen? Det är det i beige polyester. På hur många grader isf?
Mikaela

Kommentarer

  • Hej, vi rekommenderar ej att tvätta möbelskyddet i maskin, utan det tvättas förhand med ett milt rengöringsmedel.
    Amanda
  • Har ett Hillertorpsskydd - skiten går inte att få bort med såpa och skurborste
    Roland Trygg
  • Du kan prova med Yes diskmedel som brukar vara bra på att lösa de flesta fläckar.

    Adam