Tvätt Smålandsöverdrag eller köpa nya

Kan jag tvätta mina vita Bara Vara Divan/Fåtöljdynor Småland= överdrag? Ev kemtvätt eller köpa nya överdrag då dynorna är intakt.
Madelene Thomsen

Kommentarer

  • Hej! Det går bra att handtvätta överdragen, vi rekommenderar ej att tvätta överdragen i maskin.
    Tommy
  • Hej och tack för svar!

    Följdfråga: Kan jag köpa nya överdrag? ( endast överdragen då själva innekuddarna är intakta. )

    Mvh,

    Madelene

    Madelene Thomsen
  • Det är dessvärre inget vi erbjuder i vårt reservdelssortiment.
    Amanda