Trasigt armstöd

Var ser jag vilken modell på stol som jag har?
Göran

Kommentarer

  • Antingen kan du kika på vår hemsida och se vilken stol det kan vara, alternativt får du leta fram ett kvitto eller en orderbekräftelse.
    Amanda
  • Hej!
    Jag skrev tidigare en fråga om armstöd, och fick svaret att leta efter kvitto nu har jag hittat ett kvitto och det står positionsstol Copehagen på modellen har Ni armstöd som passar till denna stol
    Göran Asplund
  • Copenhagen är en modell som Plantagen tidigare har haft i sitt sortiment. Vi har dessvärre inte dessa armstöd som reservdelsprodukt. Du hittar de armstöd vi erbjuder här.
    Amanda