Trasiga armstöd positionsstol

Jag köpte positionsstolar på Plantagen i augusti 2016. jag hittar tyvärr inte kvittot varför jag undrar om ni kan tala om vilken stol det kan röra sig om ( Nydala???)
Assar Klasson

Kommentarer

  • Hej Assar, om du har köpt dem hos Plantagen så skulle jag tippa på att det rör sig om en Lyon eller Ammi. Det enda som skiljer dem åt är färgen på armstöden. Du hittar alla de armstöd som vi erbjuder som reservdel här. Hoppas det kan vara till hjälp för dig. Önskar dig en fin dag!
    Amanda