Trälasyr Kanel - artikelnummer 5933

Hej,

Det ser ut som att Trälasyr Kanel - artikelnummer 5933 har utgått.
Vad kan jag använda istället för att underhålla mina Hillerstorputemöbler ?

Med vänlig hälsning,

Mikael Tärnhed

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Vi har tyvärr inte kanellasyr i sortimentet sortimentet längre.

    Vi rekommenderar att ta en reservdel, som ett armstöd t.ex, och besöka en närliggande färgbutik för att matcha färgen på lasyren är en praktisk och effektiv lösning. Många färgbutiker har kunniga medarbetare som kan hjälpa till med att blanda en färg som liknar den ursprungliga lasyren så nära som möjligt.
    Tommy