Trädgårdsgruppen Herrgård i brunt?

Hej!
Är intresserad av trädgårdsmöbeln Herrgård (bord, stolar o soffa). Finns den bara i vitt? Skulle vilja ha den i brun lasyr (lhonungsbrun), finns det? Har en gammal sådan grupp i brunlasyr som behöver bytas. Hur kan jag få en "brun" möbel, betala extra? Går det att måla om den vita själv eller att beställa en "lasyrbrun" eller beställa en ofärgad o själv lasyrbehandla den? Eller finns den i brunt i något gammalt lager/återförsäljare?
Finns någon liknande furumöbel för utomhusbruk i brun/honungsbrun-färgskala?
Hälsningar Eva Follin
Tel: 0707 16 33 07
follin.eva@gmail.com
Eva Follin

Kommentarer

  • Trädgårdsgruppen Herrgård tillverkas endast i vitt, och det går inte att beställa den som obehandlad eller i annan färg.

    Adam