Torpet

Fler av ”ribborna” i soffan och några stolar har knäckts där det finns en knast. Kan man beställa nya ribbor?
Lisa Svensson

Kommentarer

  • Hej,
    Nej, träribbor är dessvärre inget vi har som reservdel till försäljning. Hur gammal är din Torpet-soffa?
    Mvh

    Adam
  • Möblemanget är 2 år
    Lisa Svensson
  • Hej igen,
    Då ska ni reklamera soffan där ni köpte den. Om ni köpte den från vår hemsida, ska ni reklamera i portalen som ni också hittar på vår hemsida.
    Mvh
    Adam