Texas dyna låg (slutar på 41)

Hej
Har väntat i ett drygt år på att kunna köpa resterande fyra dynor.. kommer till våren/sommaren etc. Kommer den snart?
Annars så är ju den jag köpte för ett år sedan värdelös..?
Mvh
Håkan Lundqvist
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Enligt planeringen så ska Texas låg blå med vit keder dyka in i början av Juni.
    Tommy
  • SÅ bra! Kan man få en heads up? Eftersom jag väntat i över ett år..
    Håkan
  • Klicka gärna på länken och kolla om det är rätt dynvariant.
    TEXAS DYNA LÅG - Hillerstorp.se

    På högersidan så kan du fylla i din e-mail adress så kommer du få ett mail när det finns i vårt lager igen.

    Tommy