Tennesse däcksstol

Hej, jag beställde en vit Hillerstorp Tennesse däcksstol via Bygghemma, när den kom så var det väldigt många skador på den. Det påverkar inte funktionen men väldigt tråkigt att den ser sådan ut när den är helt ny och man betalat såpass mycket pengar. Jag mailar er först för att se vad ni säger om hur dessa stolar ska komma packade, ska delarna bara ligga löst i en kartong, med bara lite plast som inte skyddar något alls? Eller kan det vara andrahandssortering eller returer som de skickar ut? Det står inget om andrahandssortering på deras sida så man känner sig ganska besviken på hur man upplever kvalitén.
Eva Nilsson

Kommentarer

  • Vi ber er vända er till Bygghemma för att göra en reklamation.
    Våra möbler packas med foam och plast och stolen är lös i kartongen.
    Vi beklagar att er däckstol varit skadat därav ber vi er vända er till Bygghemma som gör reklamationen så vi kan hjälpa er på bästa sätt.

    Ha en fin dag!
    Bertil