Tält

Hej! Vi har skickat tillbaka tält som vi koppa från torhult i ulriceham jag undra när vi få tillsbaka paviljong
Lillian

Kommentarer

  • Har ni gjort en reklamation/retur hos er återförsäljare Torhults Brunn måste ni kontakta dem gällande status i ärendet.
    Amanda
  • Ja, men det tar så lång tid, vi vill ha den nu inte efter sommar
    Lillian
  • Jag kan tyvärr inte påverka detta, ni får ta kontakt med er återförsäljare.
    Amanda