Taket till min paviljong gick sönder efter två år, kan jag reklamera det?

Är det garanti på taket?
Bengt Strömblad

Kommentarer

  • Paviljongtak kan utsättas hårt för väder och vind. Vi räknar med att taken ska hålla minst en säsong om det sitter uppe dygnet runt. Då det gått två år så är det ingen reklamation. Vi rekommenderar att paviljongtaket tas in då det inte används för att förlänga livslängden. Paviljongtak ska inte vara ute året runt, utan förvaras inomhus/i förråd på vintern.

    Anders Mårtensson
  • vore intresant få reda på tele nr så ,man kan fråga direkt om delar finns att köpa,
    björn wallin
  • Reservdelar går att köpa i vår webshop. Där finns även information om lagerstatus på reservdelar. Tillbehör till paviljonger finns här.
    Tommy
  • Finnes ikke paviljongtak 3,5 m x 3,5 m lenger?
    Martin Nygaard
  • Tak till paviljong de Luxe har numera utgått från vårt sortiment, men det kan finnas sådana tak kvar hos en av våra återförsäljare, Solvarbo Fritidsmöbler i Gustafs. Kolla gärna med dem.
    Mvh
    Adam
  • Är ert pavijongtak till Luxor behandlat med något UV skydd ????

    Birgitta Jakobsson
  • Våra paviljongtak har s k PU-beläggning.
    Mvh

    Adam