Tak till Dalom Hammock

Hej,
Var kan vi få tag på ett grönt hammocktak till Dalom?

Monica

Kommentarer

  • Vi har dessvärre inte gröna tak till hammock i vårt sortiment längre och inget kvar i lager heller. Vi kan inte ge upplysning om vart det kan finnas att få tag på.
    Adam
  • Det var synd! Tack för svar! Monica
    Vad föreslår ni till våra gröna markiser och gröna fönsterluckor i stället?
    Monica
  • Det bar synd! Vad ska vi då ta för färg som passar till våra gröna markiser och gröna fönsterluckor? Förslag tack !
    Monica
  • Vitt hammocktak passar bra, så även svart eller grått. Alla dessa färgerna på hammocktak kommer att finnas i lager under denna säsongen.
    Adam