Svårt att hitta leverantörer som säljer

Kan man beställa varor från er? Detnär svårt att hitta en leverantör som säljer samtliga delar vi vill ha. Vi vill köpa parasoll lyx men hittar ingen som kan sälja både skydd fot och parasoll i de färger vi söker. Jag undrar även om ni har parasoll side-winder med vit ”ram” och beige tyg?
Alexander Bornevall

Kommentarer

  • Du hittar alla våra produkter vi erbjuder i vår webbshop på www.hillerstorp.se. Kika gärna in och se om de produkter du önskar finns i lager. Vi erbjuder dessvärre inte parasoll sidewinder med vit ram.
    Amanda