Storlek på vara

Hej
Jag är intresserad i artikeln 533477 och undrar hur djup HELA gungan är?
Alltså tänk hela ytan som gungan ta på marken som en rektangel, då vill jag veta längden och bredden.
Min fråga handlar alltså inte om sittdjupet.
Jag frågar för att jag vill veta om jag kan få plats med den på min balkong.
Tack!
Tsan-Jen Lin

Kommentarer

  • Bredd: 164
    Djup: 76
    Höjd: 80
    Amanda
  • Menar du att den röda sträckan bara är 76 cm lång?
    Tsan-Jen Lin
  • Jag uppfattade som att det gällde art. 533477, det vill säga endast gungan. Gäller det art. 533577 Komplett hammock så är det istället nedan mått.

    Bredd: 193 cm
    Djup: 110 cm
    Höjd: 170 cm
    Amanda