Stolar

Jag har ett nyköpt lyonbord 90*150/200 ljusgrå Gaumo Grå alu. Vad heter stolen till detta bord, hittar inget på er hemsida

Conny

Kommentarer

  • Hej, Lyon är en grupp som endast säljs till Plantagen. Det finns även positionsfåtöljer i samma serie. Kontakta din närmsta Plantagen-butik för beställning.
    Amanda
  • Är dessa samma kvallite som nydala? Eller får jag ett bättre bord och stol om jag köper nydala?
    Conny Djärf
  • Hej, det är ingen större skillnad på Nydala och Lyon.
    Amanda
  • Men då är det skillnad alltså, så då vill jag gärna veta vad. Jag har ju redan bordet, men om Nydala  är en bättre possitions stol kvalitetsmässigt köper jag hellre dem.
    Conny Djärf
  • Hej igen, det är samma kvalité och material, det enda som skiljer dem åt är färgnyans och utseende.
    Amanda