Spring möbler, klarar de havsmiljö?

Hej, Vi funderar på att köpa Spring stolar 6 st och det stora bordet (220cm). Två frågor:- kan vi beställa det direkt av er för leverans till Finland eller rekommenderar ni någon återförsäljare? Vi är ute på en ö i skärgården i Åboland och undrar om det rostfria materialet klarar av havsområden utan att rosta? Med vänlig hälsning, Kim Wikström
Kim Wikström

Kommentarer

  • Vi har dessvärre ingen direktförsäljning till Finland, utan ni får ta kontakt med någon utav våra återförsäljare. Ni hittar alla våra återförsäljare på vår ÅF-Karta som ni hittar här. Spring är tillverkad i massiv ståltråd som är förzinkade och belagda med ett ytskikt, kallat Aquares. Aquares läggs på som det sista steget i förzinkningsprocessen och fördubblar livslängden på förzinkningen.
    Amanda