Soltak till hammock

Vad jag undrar över varför det inte finns en storlek till hammock Slöinge som passar. Det verkar som att taket passar till båda storlekar på hammock och då är ju naturligtvis det för stort till min Slöingehammock. Det samlas väldigt mycket vatten när det regnar och tynger ut tyget. Sedan är det ju ganska tråkigt att det blekts väldigt mycket av solen
Vänliga hälsningar Kerstin Ahlquist.

Kerstin Ahlquist

Kommentarer

  • Taket är framtaget specifikt för Dalom och Slöinge, måtten upptill är densamma. Det kan klart komma att bildas en del vatten vid kraftigt regn, som kan behövas tas bort. Vi rekommenderar alltid att använda ett möbelskydd när möbeln ej används.
    Amanda
  • Tack för snabbt svar.
    Kerstin Ahlquist