Solstol Baden-baden - kvalitetsskillnad?

Hej, jag ska precis köpa 2 st Hillerstorp Baden-badenstolar och upptäcker att det är stor prisskillnad på dem hos leverantörerna. Jag kan inte avgöra utifrån info hos resp leverantör vad skillnaderna är. Kan ni hjälpa mig? Det är förvisso en viss skillnad på färgen, grå - mörkare grå, men från 671 kr till 2.699 måste det finnas något mer, som inte är synligt på ett foto.  Kan ni ge mig en förklaring och hjälp till att välja?
Med vänlig hälsning
Eva Aldenstedt

Kommentarer

  • Vi erbjuder endast tre varianter utav Baden stolar, svart, röd och grå, alla i samma kvalité. Vårt rekommenderade pris är 839 kr för dessa. Du hittar dem här, Baden baden.
    Amanda