Söker fästen till tak och nytt tak till hammo k. Märke okänt.

Trähammock med havererat tak (fallande träd) och uttjänta fästen. Metallramen är intakt 200 x 120 mm, tjocklek 15 mm.
Fästena satt med två hål 10 mm c 25 mm på främre stolpe. Undrar om ni har något som kan passa eller vet var man kan söka detta.
Göran Bender Storgatan 32 70363 Örebro
070 51 86 76 goranbender@hotmail.com
Göran Bender

Kommentarer

  • Vi har endast hammockar i trä i vårt sortiment, titta gärna på dem på vår hemsida.
    Det finns även några reservdelar till dessa hammockarna, som du hittar under Reservdelar
    Adam