Skydd hammock

Hej!
Kan man få fram vilket tyg tak som tillhör hammock enligt bifogad bild.
Jonatan Hansson

Kommentarer

  • Ser dessvärre ingen bild i din fråga. Kan dock tillägga att alla våra hammocktak är slutsålda för detta året. De kommer in i lager igen under våren 2024, då de kommer att finnas till försäljning på vår hemsida.
    Adam
  • Ser du bild nu?

    Jonatan Hansson
  • Ja, nu ser vi bilden.
    Adam
  • Kanon, kan jag beställa ett sånt ”kapell” ?
    Jonatan Hansson
  • Helt ärligt så förstår vi inte din fråga - vad menar du med ett kapell? Är det taket i polyester du menar då? I så fall så fick du svaret på det redan i vårt första svar.
    Adam
  • Ja precis taket är det jag vill ha.
    Har ni inte reservdelar för dessa?
    Jonatan Hansson
  • Taket i polyester är slutsåld för detta året, och kommer in igen under våren 2024 som jag tidigare har skrivit. Är det några fler reservdelar du behöver, så finns dessa att köpa på vår hemsida, så som taktvärslå och rör plus skruv till taket. Om det är överliggaren till taket, så finns den inte som reservdel till försäljning. Titta gärna under reservdelar på vår hemsida, så får du en överblick vad som finns. De delar som inte finns på vår hemsida, finns då inte till försäljning.

    Adam