Skruvar till hamocktak

Behöver skruvar till hamocktak modell Dalom
Kan jag köpa genom er. Hur får man annars rag på sådana?
Gunnel Asklund

Kommentarer

  • Du hittar alla våra reservdelsprodukter under reservdelar på vår hemsida www.hillerstorp.se. Till vår Dalom hammock erbjuder vi beslagslådan som reservdel, du hittar den här.
    Amanda
  • Vill bara ha skruvarna, inte hela paketet med kedjor etc.
    Hälsningar
    Gunnel Asklund
  • Det erbjuder vi dessvärre inte som reservdelsprodukt, utan det är i sådana fall beslagslådan vi kan erbjuda.
    Amanda