Skruvar

Hej, jag har en fin Ă€ldre matgrupp, men jag flyttade precis och kan inte hitta skruvarna till bordetđŸ˜± Finns det nĂ„gon chans att fĂ„ tag i dem fortfarande hos er? Bifogar bild.
Med vÀnlig hÀlsning, sina Furtenbach

Ina

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar pĂ„ vĂ„r hemsida, du hittar dem hĂ€r. Dessa skruvar Ă€r dessvĂ€rre inget vi erbjuder i nulĂ€get. Vi utvecklar vĂ„rt reservdelssortiment löpande, sĂ„ hĂ„ll gĂ€rna utkik pĂ„ vĂ„r hemsida.
    Amanda

Kommentera eller skriv ett nytt inlÀgg

Ditt namn och inlÀgg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.