Skruvar till Dalom hammock

Jag behöver fyra nya skruvar till min Dalom Hammock eftersom de har rostat. Jag behöver följande skruv:

Det är alltså skruven som håller metallstången på plats och tillika taket.

Rose-Marie Wikström

Kommentarer

  • Vi säljer inte skruvarna löst, däremot finns de med i vårt reservdelspaket till Dalom som du hittar här.
    Amanda
  • Så för att få tag på fyra skruvar måste jag köpa ett reservdelspaket med kedjor m m som jag inte behöver. Detta innebär att ni omedelbart bör sluta med att era produkter minnsann kan gå i arv i generationer. Min lär jag inte en själv kunna utnyttja till slutet. Jag har därmed köpt min sista Hillerstorpsprodukt.
    Rose-Marie Wikström
  • God dag Rose-Marie,

    Vi beklagar att du känner på detta vis.
    Man kan säkerligen köpa dessa 4 skruvar på en järnhandel.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil