Skötsel

Hej! Hur behandlar jag bordet Shabby chick? Det är fem år gammalt och börjar kännas lite ” torrt” i ytskiktet.
Charlotte

Kommentarer

  • Det är svårt att få exakt samma yta som i vår produktion. Det är först ett lager vit färg, och sedan ett lager med grå färg. Därefter slipar/borstar vi ner ytan så att den ljusare nyansen träder fram.
    Amanda
  • Hej! Tänkte mer på om det ska oljas in ?
    Charlotte
  • Bordet ska inte oljas in, det ni skulle kunna göra är att måla om bordet.
    Amanda