Sits har ruttnat på stolen Sandhamn

Finns det lösa sitsar att köpa till stolen Sandhamn? På två av våra sex stolar har sitsen ruttnat.
Lena Nilsson

Kommentarer

  • Hej Lena, vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här.  Sitsar till Sandhamn är dessvärre inget vi erbjuder i nuläget. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda
  • Så synd. Den dimension som är på sitsen finns inte i trävaruhandeln.
    Lena Nilsson
  • Hej,
    Jag har samma problem med min bordskiva till Sandhamn. Finns den som reservdel?
    Emma
  • God dag Emma,

    Dessvärre har vi inte bordsskivan till Sandhamn som reservdel.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil