Sidewinder 350

Jag köpte parasollet sidewinder 350 i juli 2021. I år har vi haft problem med att fälla upp själva parasollet, det verkar som om snöret fastnar titt som tätt. Nu fungerar det inte alls. Hur gör vi? Vi har endast haft den ett år så det känns väldigt snopet.
Therese Östh

Kommentarer

  • Hej, gör en reklamation till den butik/återförsäljare där du köpte parasollet så hjälper de dig. Har du köpt parasollet direkt på hillerstorp.se så kan du reklamera här.
    Tommy