Serien Solvik

Undrar om ni vet om ni kommer att ha Solvik i sortimentet också nästa år?  Vår trädgård är just nu en byggarbetsplats fylld med jordhögar så inga utemöbler i år men den är så fin så jag tänkte jag måste kolla. Vi har svårt med förvaring av stora grejor också just nu, så att "köpa på sig" till nästa år är inget bra alternativ
Tack på förhand
Birgit Persson

Kommentarer

  • Vad roligt att du är intresserad av Solvik-gruppen! Sortimentet för 2022 är inte helt satt ännu, men i nuläget ser det ut som att gruppen är kvar i sortimentet till nästa år.
    Amanda
  • Ok, så bra! Tack för svar!

    Mvh
    Birgit
    Birgit Persson