Såg ett ute bord på EKO här i Sundsvall-Birsta.

Har letat på alla ställen här i Sundsvall, av alla ställen hittade jag mitt drömbord hos EKO. Ett Hillerstorp ca 150x80, ljust stavbord med lamellbitar typ Nydala serien åt flera håll. Stadig ram av aluminium bar upp bordet. VARFÖR hittar jag inte bordet i ert sortiment?

Ulf Persson

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    Alla bord som finns i sortimentet 2021 visas på Hillerstorps hemsida. Vi har flera varianter som kan passa in på det bord som du beskriver. Här är några exempel. Om bordet i EKO-butiken inte är något av borden som finns på vår hemsida så kan det vara en variant som har utgått ur vårt sortiment, men som EKO fortfarande har kvar i deras eget lager.

    Tommy