Rottingmöbler

Hej! Vi letar efter rottingmöbler till vårt nya WillabGarden uterum. Då återkommer ofta Hillerstorp hos olika e-handlare. Vi har bland annat hittat Fårö, Gimli och Faramir. De presenteras med samma bild, men har olika mått. Finns alla dessa versioner, trots att de är relativt lika i storlek? När vi söker på er hemsida, hittar vi bara Fårö.
Två specifika frågor: Är det möjligt att köpa bord och 4 fåtöljer istället för bord, soffa och 2 fåtöljer? Är det möjligt att välja andra dynor?

Har ni andra rottinggrupper som inte är alltför stora, som ni vill rekommendera?

Med vänlig hälsning
Ingalill

Ingalill Senneryd

Kommentarer

  • Hej, Fårö säljs endast som komplett möbelgrupp med bord, soffa och två fåtöljer. Måtten finns här.
    Dynorna som ingår i möbelgruppen är anpassade för just Fårö och Hillerstorp har inga andra dynor som är skräddarsydda för Fårö. Andra rottinggrupper i Hillerstorps sortiment är t.ex. Lyckesö och Praktö.
    Tommy
  • Hej
    Rekommenderar ni eller avråder från att placera gruppen Fårö i ett uterum i form av ett växthus?
    Mvb
    Pär W
    Pär Wikenmo
  • Vi rekommenderar inte att placera möbeln i en fuktig miljö.
    Amanda