reservedel til grå stol i Lyon serien

søker øverste ryggpinn da denne er knukket
Thomas Næss

Kommentarer

  • Hej, de reservdelar som finns visas på https://www.hillerstorp.se/no/reservdelar. Vi har inga reservdelar utöver dessa.
    Tommy
  • Den er grei.
    Kan du informere meg om hvilken type plast ryggpinnen er laget av?
    Thomas Næss
  • Ryggpinnen är tillverkad av gaumo, som är ett plastmaterial som liknar trä. Detta är dessvärre ingen del vi erbjuder i vårt reservdelssortiment.
    Amanda