Reserve ben til Valetta bord (90x 220)

Hei, kan man få hjelp med å skadde et nyt bord ben til Valetta bordet(Art. 6822090) ?
Benet har desverre sprukket da jeg skulle montere 🙁
Hans A Thorsdal

Kommentarer

  • Hej Hans, Har du beställt dina varor hos någon av våra återförsäljare ber jag dig kontakta dem. Har du gjort din beställning via vår hemsida ber jag dig fylla i vårt reklamationsformulär som du hittar här. Vår after sales kommer återkoppla till dig så fort de har hanterat ert ärende. Önskar dig en fin dag!
    Amanda
  • Hei,

    En av skruene som brukes for å feste stangen til taket er knekt inne i stangen og kan ikke fjernes. Kan man kjøpe ny strang hos dere?

    Mvh
    Jon
    Jon Hansen
  • Vet inte vilken stång ni menar. För att kunna ge ett korrekt svar på din fråga, behöver vi lite mer information.
    Adam
  • Dette handler om en hammock og taket på den: Det trekkes et rør/ en stang gjennom i hver ende av taket (duken), denne stangen/ røret festes med en skrue gjennom trekonstruksjon på hammocken på begge sider foran og begge sider i bakkant. Alle hammocker har en slik løsning.

    Jon
    Jon Hansen
  • Då finns art nr 1023 till försäljning på vår hemsida, det är 2 styck metallrör till hammocktak. Skruvar till dessa ingår också i köpet.

    Adam