Reservdelar

Hej. Vi har en Luxor Paviljong 300x400 hemma. Tyvärr har översta delen av paviljongen gott sönder,  dvs del S i den bifogade filen. Myggnätet på topp delen har slitit dig sönder tyvärr. Går det att få tag i en sådan del i grått?
Magnus

Kommentarer

  • Hej,
    det s k topptaket är inget vi säljer separat. Det ingår i taket när man köper detta.
    Mvh
    Adam
  • Hej. Vi har en Dalom hammock. Då vi skulle byta tak på den har skruvarna som håller de metall skenor/rör som mattas i takttyget gott av i de gängade rörinsatser. Går det att köpa nya rör till taket som reservdelar?
    Erik
  • Ja, rören finns att köpa på vår hemsida. De har artikelnummer 1023 och skruvarna kommer också med i samma paket.
    Adam