Reservdelar

Jag undrar om man kan få tag i den trädel som sitter högst upp på ryggstödet på Nydala positionsfåtölj, då jag tyvärr har en sådan som gått av.
Joakim

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. Ryggpinnar är dessvärre inget vi erbjuder i nuläget. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda