Reservdelar

Kan jag beställa enbart R krockar till Paviljongen Kreta, L2 platt järn 2st och hörn i metall F
Berit Henriksson

Kommentarer

  • Hej,

    Det går tyvärr inte att beställa enskilda reservdelar till våra paviljonger i nuläget. Vi kommer att se över reservdelssortimentet inför kommande säsonger och hoppas kunna erbjuda detta i framtiden.

    I nuläget har vi endast takkonstruktionen samt Del R krokar & Del Z Gummistopp till väggar &myggnäten vilket du hittar i nedan länk.

    Reservdelar till dina utemöbler - Hillerstorp.se
    Tommy