Reservdelar-bordsben

Hej. Har för några år sedan köpt ett trädgårdsbord, Ammi. Nu när bordet ska fram och monteras upp saknar jag alla fyra benen. Dessa verkar ha åkt till tippen under en storstädning i vintras. Min fråga, har ni sådana bordsben man kan köpa? Hälsn Jonas
Jonas

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. Detta är dessvärre ingen del vi har i vårt sortiment. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda
  • Hej. Hur löser jag då problemet? Det måste ju bli en del ben över vid tillverkningen eller vid reklamationer eller i samband med andra defekter på de möbler ni tillhandahåller. Om inte ni själva står för tillverkningen, så gör ju någon annan det. Hur får  man tag i tillverkaren?
    Jonas
  • Tråkigt att ni råkade slänga benen på tippen men dessvärre produceras inte benen i Sverige, och vi har inte möjlighet att få fram detta.
    Amanda
  • Hej igen. Kan man flyga till månen så måste det ju gå att få tag på fyra ben jorden. Om inte ni har några ben så kanske en tillverkare har det. I förra mailet frågade jag exempelvis efter en tillverkare. Även om ni inte har möjlighet att hjälpa mig fysiskt att få tag i benen så kan jag ju försöka själv. Ställer därför frågan igen. Hur får man tag i tillverkaren och vem är det som tillverkar benen åt er? MVH Jonas
    Jonas
  • Ammi tillverkades tidigare av en extern leverantör i Kina som inte finns kvar längre. Vi har därför inte möjlighet att få fram benen som du efterfrågar. När vår tidigare leverantör slutade tillverka produkten så började vi förra året tillverka Ammi i vår egen fabrik i Kina, dock med annan konstruktion, så vi kan inte garantera att de nya benen till Ammi passar till den förra versionen. Vi kan inte tillhandahålla reservdelar till alla möbler i vårt sortiment, men vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande efter förfrågan från kunderna.
    Amanda