Reservdel till Paviljong Luxor

Hej! Vi har misskött oss så taket på vår fina paviljong Luxor har ramlat in… nu önskar vi en ny takram till sexkantig paviljong Luxor diameter 4 m. Går det att få tag på ? Känns så onödigt/omiljövänligt  att köpa ett helt nytt när allt annat är helt.
Mona Gilmartin

Kommentarer

  • Hej Mona, vi erbjuder ett reservdelspaket som du hittar här. Se gärna om den delen du efterfrågar är med här. Ha en fin dag!
    Amanda