Reservdel till parasollfot

Hej!

Vi köpte en parasollfot (artikelnummer 9650) från Furniture Box för några år sedan, och nu har röret som ska skruvas på ovansidan försvunnit. Går det att köpa ett nytt rör (inkl skruvar) som reservdel från er? (Har redan talat med återförsäljaren som rekommenderade oss att kontakta er direkt, då de inte har reservdelar på lager själva.)

Karim Muammar

Kommentarer

  • Alla de reservdelar vi erbjuder presenteras under vårt reservdelssortiment som du hittar här - Reservdelar. Detta är dessvärre ingen del vi erbjuder som reservdel.

    Amanda