Reservdel till Bullerö matbord

Vi har blivit av med träbiten som monteras i mitten för hållfastheten, se bild. Kan vi beställa den träbiten som reservdel?
Sanna Forsgren Rönnkvist

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Det finns tyvärr ingen möjlighet att köpa reservdelar till Bullerö-Matbord.
    Dessvärre är matbordet för närvarande slutsålt och det finns inga planer på att producera fler exemplar framöver.

    Vi förstår att detta kan vara en besvikelse, och vi beklagar de eventuella olägenheter det kan medföra.

    Tommy