Reservdel Parasoll

Hej, Köpt 5 st sidewinder parasoll XL Svart 3,5m. Nu har armen till de ena parasollet gått sönder. Går det att köpa den som reservdel. Plantagen var inte ett dugg intresserad av att hjälpa till.
Kent

Kommentarer

  • Hej Kent,
    Jag vill bara kolla, är du säker på att det är Hillerstorps parasoll som du har köpt på Plantagen? Plantagen har liknande svarta sidewinder-parasoller som inte kommer från Hillerstorp och deras största parasoll ser ut att vara 3 m.
    Mvh Tommy, Hillerstorp
    Tommy
  • Hej , nej det är inte köpt på Plantagen men vände mig dit då de är återförsäljare i Halmstad. Köptes på Zoffan i Halmstad
    Kent
  • Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare ska du göra reklamationen till den återförsäljare där du köpte produkten, i det här fallet Zoffan i Halmstad.
    Amanda
  • Jag vill köpa armen . Inte reklamera . Går den att köpa ?
    Kent
  • Jag förstår, vi har dessvärre inte denna del i vårt reservdelssortiment.
    Amanda