Reservdel krögaren

Köpte cafebord  artikel 212813 med fyra stolar för flera år sedan.  Gruppen står utomhus men vinterförvaras i garage. Stolarna mår fint men bordet är sjukt, dvs träribborna här  totalt mjuknat, nästan ruttnat. Upplever inte heller  att materialet är furu. Vad kan vi göra? Finns reservdel  material eller måste vi köpa nytt bord? MILJÖTÄNKANDE?!
Mvh Tina
Christina

Kommentarer

  • Krögaren är tillverkad i vitmålad furu. Vi erbjuder en hel del reservdelstillbehör i vårt sortimentet, men detta är dessvärre inget vi har.
    Amanda