Reservdel bordsben

Hej, ett av benen på vård hillerstorp nydala bord har gått sönder/knäckts under vinterförvaring. Det måste väl gå att få fram reservdelsben? Det är ju helt galet även ur miljösynpunkt att jag ska slänga ett helt i övrigt fungerade bord? Vi har tillräckligt med negativ miljöpåverkan för att slänga någon som skulle kunna användas med ett nytt ben.... är detta något ni har en plan för?
Gunnar

Kommentarer

  • Det är ingen reservdel vi erbjuder i vårt reservdelssortiment då det inte är någon stor efterfrågan på detta. För att kunna erbjuda reservdelsben till samtliga av våra bord hade det krävts en hel del resurser, vilket hade varit en ännu större miljökostnad utifrån reklamationsbehovet.
    Amanda