Reservdel

Hej,
Jag har en paviljong från er som jag nyligen köpt från er. På grund av en olycka när dem gjorde rent taket har två stycken ”stolpar” skadats av tak konstruktionen. Jag såg att nu har artikel nummerArtikelnummer 103603. Jag skulle enbart behöva två av dem långa stolparna. Går det att köpa enbart två eller måste jag handla hem hela paketet?

Roy

Kommentarer

  • Detta året säljer vi inte några delar separat, utan endast de paket med reservdelar som finns på vår hemsida.
    Adam