reklamasjon forhandler

Hei, vi selger dessverre ikke lenger hillerstorp, men har fått en reklamasjon på en Paris loungegruppe som vi solgte for 4 år siden. De sier de har tatt godt vare på møbelen, men opplever at rottingen på toppen av møbelen sprekker opp og går i oppløsning. Loungegruppen ble kjøpt 3 november 2019 på salg. Litt usikker på hva som er forventet levetid og hva selger kan forvente. Er dette noe dere evt kan hjelpe oss med? Hvem kontakter jeg isåfall Gjelder Paris loungegruppe, ean 7058782 411456. Solgt hos oss på Plantasjen Molde, Norge.
Camilla Rødal

Kommentarer

  • Ni gör er reklamation i en portal på vår hemsida. Ni hittar den längst nere i det mörkgröna fältet under Kundservice - Reklamation.
    Mvh

    Adam